söndag 20 december 2020

En liten utfärd...

Vi gjorde en liten utflykt igår eftermiddag. Vi körde ner till Borrbystrand och hade fika med oss. Det blåste rejält och det var ganska disigt också så man såg inte så långt ut över havet. Vi gick en runda på stranden. Där var en del folk och hundar som promenerade så jag ville inte släppa Raffe och Leia lösa, men de fick bada fötterna i alla fall 😊 Tydligen gjorde det väldigt mycket intryck ändå för Leia var helt slut när vi kom hem. Hon sov i flera timmar 💗


Innan vi körde hem igen körde vi inom Glimmingehus. Mats är där en del med jobbet nu för de ska bygga en ny liten bro över valllgraven. Jag har inte varit på Glimmingehus på jättelänge. Senast jag var där var på nån utfärd med jobbet för många år sen. Jag läste på att Glimmingehus är faktiskt Nordens bäst bevarade medeltida borg. Den började byggas år 1499.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig en riktigt fin jul!

Luciahelgen hämtade jag hem en liten Gottfrid. En liten nuffevalp ifrån Viola på Top Bears! Du må tro att jag är lycklig, han är helmysig!

Kram!
Kattie i Enköping

Chapmans dagbok sa...

Åh, vad roligt Kattie 🙂 Lycka till med lille Gottfrid. Ska du återuppliva bloggen så vi kan följa med och se vad som händer? God Jul önskar vi er också såklart. Kram Ing-Mari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...