torsdag 7 september 2017

Regn = kantareller...

Så gott... :-)
Jag plockar kantareller nästan varje dag nu. Nu när det regnar så mycket, så växer de upp från den ena dan till den andra. Både här inne på vår egen tomt och när jag går skogsrundan med Raffemannen plockar jag. Igår gjorde jag mig en portion med pasta och smörstekta kantareller till det. Riktigt gott blev det 😊 

Då är det fredag imorgon och ingenting är inbokat i helgen. Vi har varit iväg på hundutställning två helger på rad, så det är riktigt skönt med en tom agenda. Aron kom hem ikväll från Norrland. Det var hans sista vecka där uppe. Nu blir det jobb på närmre håll för hans del framöver. Mats har också sina sista dagar däruppe nu. Sen blir allt som vanligt igen här hemma. Skönt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...