söndag 10 september 2017

En skön söndag...

Dagen började med ett yogapass hos Gilda Costa, samma ställe som jag gick hos i våras. Terminens första för mig. Det började i måndags, men jag har inte gått tidigare i veckan. Jag har känt mig seg på kvällarna och inte känt för att ge mig iväg när jag väl kommit hem från jobbet. Nybörjaryogan är på måndagar, onsdagar och söndagar, men sen har hon även andra sorters yoga på andra tider och dagar. 

Det som är bra här att man kan gå på vilka pass man vill och hur många pass man vill i veckan. Skönt att inte vara bunden till en speciell dag, tycker jag. Jag tänkte att jag håller mig till nybörjaryogan nu några veckor, sen kan jag prova nåt annat pass för att se hur det är. 

Annars har jag mest gått och pulat här hemma idag. Vädret har varit helt perfekt 🌞 Bokföring har jag alltid att ta tag i om jag vill, så igår satt jag en stund med Newfoundlandshundklubbens och idag bokförde jag åt min svärfar. En skön söndag, helt enkelt...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...