söndag 25 oktober 2015

En lång dag i Anderslöv...

Dagens BIS blev en liten skotte :-)
Idag har vi, Newfoundlandsklubben Södra, haft får årliga inofficiella hundutställning nere i Anderslöv. Jag skriver nere för det är verkligen nere för mig. Jag har nog tolv mil dit, tror jag. Det har varit en lång dag. Jag har stått i cafeterian och sålt fika. Sen fotade jag finalerna också. De får jag fixa i veckan så att de kan läggas ut på hemsidan. Sen som kassör är ju inte mitt jobb slut när utställningen är slut. Nä, då ska kassan räknas och bokföras. Arvode ska betalas ut. 

Som tur var vred vi ju tillbaka klockan i natt, så jag fick en timmes extra sömn i morse :-) Jag körde hemifrån halv sju och var hemma lite innan halv sju nu ikväll, så nu ska jag strax gå och lägga mig. Jag gissar att det kommer att ta kanske tre minuter. Sen sover jag!...zzz

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...