onsdag 27 december 2017

Kalmar över dagen...

Det blev en heldag i Kalmar igår. Min plan var egentligen att vi skulle sova över hos Rebecca, men så blev det inte utan vi körde ett race för en heldag istället. Vi körde redan på morgonen. Det var en hel del som skulle fixas i Rebeccas lägenhet som vi inte kunde göra när jag där uppe senast. Det var sånt som det krävdes en Mats med borrmaskin till 😊 

Hon hade beställt fem st tavlor som skulle upp. Jättefint blev det, men det var en hel del mätande kan jag säga för att få till det rätt. Hon hade beställt dessa från Desinio. Deras utbud av posters och ramar är enormt. Den med kartan över Sydney blev min favorit. Jag funderar på att beställa den själv faktiskt.

Sen kom tavellisten upp i köket som vi köpte när jag var hos henne i november. Sen blev det även en runda till Ikea där det inhandlades lite annat smått och gott. Det är väl konstigt att man alltid köper nåt även om man inte "behöver" nåt när man går in där 😊 När vi körde hem igår kväll hade det hänt en hel del i lägenheten. Hur mysigt som helst har hon det nu i alla fall.

Idag har vi landat i Komstad. Det ska bli jätteskönt med några dagar här. Vi har inte varit här på nästan tre veckor. Och jag som vill hit varje helg egentligen, men det kom en hundutställning och en julafton i vägen. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...