onsdag 26 april 2017

En vanlig onsdag...

Jag har varit på yogan ikväll. Tyvärr så har jag missat ganska många gånger. Först var vi i Åre, sen var det påsk och jag har jobbat flera kvällar också då det varit. Denna vecka är sista veckan, sen är det slut för denna termin, så jag tänkte faktiskt prova den avancerade kundaliniyogan imorgon. Ledaren vill gärna att vi provar den också, så det ska jag göra 😊

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle trivas så bra med yogan som jag gör. Jag mår bra av den. Den öppnar upp kroppen och man tänjer och sträcker ut väldigt mycket.


Jag har hunnit med annat också idag efter jobbet. Jag har städat husvagnen och börjat med att plocka in grejer i den. Jag började med att bädda sängarna 😊 Nu ska skåpen fyllas med köksgrejer som jag har i en väska uppe på vinden. Den får Mats ta ner imorgon så jag kan fortsätta. Sen väntar jag på gångmattan som jag beställde förra veckan. När den kommer in blir det lite mer ombonat.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...