söndag 4 december 2016

Hemma igen...

Nu är vi hemma igen från Stockholm. Igår gick det betydligt bättre på utställningen för mig och Raffe. Han blev 2:a Bästa hane och det är jag väldigt glad över. När vi var färdiga i ringen gick vi ut med hundarna i bilen och sen gick vi en runda på mässan och tittade. Vi gick bort till Newfoundlandsklubbens monter där Salomon och Aske var med sina mattar. Där är så många utställare och säljare som jag egentligen hade velat kolla på, men efter att ha ställt ut sin hund så är i alla fall jag så trött mentalt att jag orkar liksom inte ta in allt utan man vill bara köra hem. Monika kände likadant så det gjorde vi. Det enda jag köpte var en stor burk med Grönläppad mussla från Svenska Djurapoteket. Där var 20% rabatt på den så då gällde det att passa på. 

India hade börjat löpa, så henne fick vi inte med oss hem utan hon är kvar hos Monika. Det betyder att det är lite "synd om" Raffemannen är hemma och som i vanlig ordning blir lite vilse utan sin tant :-) En ylande ångmaskin kallar vi honom...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...