söndag 11 september 2016

Mera ljung...

 Vi körde inte ner till Österlen idag. Vi tar det i veckan som kommer istället. Mats har målat ett förråd färdigt och jag har kört med mer grejer till nya huset. Jag har också börjat att sortera mina kläder och skor. Nu har jag inga mängder med varken kläder eller skor, men där är alltid något som ska rensas ut. Jag var även på Öspab och köpte mer ljung. Jag har tidigare köpt till kyrkogården, men idag köpte jag till Trolle Hill. Jag satte dem i amplar som jag hittade häromdan på Jysk för 25 kr/st :-) Jättefint, blev det. Jag tycker så mycket om höstens färger.

Den nya soffan är jätteskön att päsa ner sig i.
I tv-rummet kommer vi att trivas. Det känner vi alla redan. Den nya soffan är så skön och tar upp en stor del av rummet. Lite fler kuddar och filtar så, sen är det klart :-) Själva tv´n har inte kommit på plats än. Det blir nog inte förrän tidigast nästa helg.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...