tisdag 2 augusti 2016

Jobbet igång igen...

Då har man jobbat i två dagar och nu börjar det kännas som vanligt igen. Det är så skönt att inte jobba heltid längre. Att kunna njuta lite längre av dagarna när man kommer hem. Ofta så handlar jag när jag kör hem. Sen går jag med hundarna och tar en liten fika när vi är hemma igen. Sen börjar jag förbereda lite mat vad vi ska ha på kvällen. Sätter igång nån maskin tvätt. Plockar undan. Rensar lite ogräs... Ja, det blir lite av varje. 

Som jag skrivit förut ska vi försöka fixa minst ett utrymme varje kväll denna vecka för att bli klara till gårdsvisningen på söndag. Igår eldade vi upp den stora rishögen vi haft på baksidan. Skönt att bli av med den. Inte så snyggt att ha den där precis. Det var vindstilla och det har regnat lite också de senaste dagarna, så det funkade perfekt. Sen rensade jag ut det sista som vi hade kvar i vår verkstad, så nu är den klar. Vi får väl se vad vi tar ikväll.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...