lördag 5 mars 2016

Pensée-dags...

Dessa pärlhyacinter köpte jag också idag, men de har jag inte planterat ut än.
Det har varit kallt idag, egentligen lite för kallt för att redan sätta penséer eller violer rättare sagt, men jag vill ha det lite fint till begravningen. Jag var på Blomsterlandet idag och köpte ett gäng. Tre st sex-pack små, och fyra st lite större. De som var lite större var jag och satte på kyrkogården, så nu blev där riktigt fint. De andra små har jag satt i krukor här hemma på trappan och nere vid stallet. Det blev också väldigt fint. Nu väntar vi bara på lite mer värme...

1 kommentar:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Ja Ing-Mari nu längtar man efter vår. Jag skall köpa lite vårblommor jag med men just nu har vi si så där 10 centimeter snö här i Halland.
Ha en go kväll. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...