söndag 7 juni 2015

100 mil i bil och ett BIR...

Här är vi. BIM blev Qliz Uma
Det är helt galet, men jag har kört totalt 100 mil denna helg. Jag som inte ens är speciellt förtjust i att köra bil. Som jag skrev i förra inlägget var det hundutställning i Norrköping igår. Monika skulle inte dit, så jag och Mats körde själva. Jag ska kanske tillägga att Mats fortfarande går med sin fot gipsad. Därför kör jag nu hela tiden. Vi körde hemifrån kl 5 på morgonen och var uppe i Norrköping lite innan kl 9. Utställningen gick jättebra. Raffe blev BIR! Hans första BIR någonsin, och mitt också för den delen :-) Vi stannade snällt kvar tills finalerna började, men där åkte vi ut direkt. Det gör mig ingenting för jag är så glad för BIRet. Kritiken har jag lagt ut som vanligt under fliken "Utställningar Raffe". 

Vi var hemma här i Hässleholm kl 20. Körde och hämtade India som var hos Monika, sen direkt hem. Där packade vi om för att sen köra ner till Komstad. Klockan var väl ca elva på kvällen när vi kom fram. Då var jag så trött så jag var helt vimmelkantig. Det tog inte många minuter för mig att somna när jag väl lagt mig, kan jag säga :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...