torsdag 15 januari 2015

Instagrambild nästa...

Jag håller på att bli tokig på det här dåliga väder som är vareviga dag. Det bara regnar och blåser och blåser och regnar. Ska det vara så här?? 

Det hände en rolig grej idag. Vi fick lokaltidningen igår och i den är där en halvsida med bilder som läsare har skickat in via instagram med en speciell hashtagg. Jag fick ett ryck och skickade in en bild som jag tog en morgon när jag gick morgonrundan med Raffe och India. Solen höll på att gå upp och där är ett skönt ljus i bilden. Raffe och India går framför mig på vägen och står sådär lite snyggt poserade. Och vet ni vad? Idag fick jag ett meddelande från dem med en förfrågan om de fick ta med min bild i tidningen. Det såklart att jag vill. En kul grej att vänta på i kanske nästa nummer som utkommer :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...