lördag 4 juni 2011

Vilken ljuvlig dag...

...det varit idag. Strålande sol och knappt någon blåst alls. Det är spännande med den här Siesta-festivalen. Man vet aldrig vilka nattgäster vi har här hemma från natt till natt. Igår natt sov Rebeccas kompis över. I natt sov här tre ynglingar som åkte med oss hem när vi hämtade Rebecca. I natt är det min tur att hämta vid tre-tiden. Vi får väl se vilka jag har med mig hem då...:)

Vi har varit så flitiga här hemma idag. Alla fönster på nedervåningen har blivit putsade. Lite målning och listuppsättning har det också blivit här inne. Sånt som vi inte blivit färdiga att göra klart, men som man tar tag i nu. Imorgon kör vi en runda till IKEA. Jag har riktat in mig på att köpa glas till på fredag. Kanske det blir något dussin tallrikar också.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...