söndag 22 maj 2011

Hundutställning...

Chapmans pappa CleBas Popeye, som blev bästa newfoundlandsveteran idag

Denna helg har det varit hundutställning i Hässleholm. Det är första gången på flera år som Chapman och jag inte är med, men jag var ju tvungen att köra ner och titta på de andra. Den gamle Poppe "is still going strong". Kändes lite konstigt att inte vara med, men nu fick jag tid till att gå runt och kolla lite på andra raser. Jag köpte några torkade oxlungor till Chapman och han fick smaka på en direkt när jag kom hem. De var smaskens, kan jag säga...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finaste Poppe... Man blir alldeles varm i hjärtat av att se honom. Monika har verkligen helt underbara hundar! Hon hade ju BIR-valpen oxå... Men vi är överlyckliga för BIMet - Jag hade räknat med som bäst ett blått band så där ser man vad jag vet om nuffar...! Tur att jag har bra valpköpare som bevisar mig om motsatsen...
Ha det gott/Åsa & Lots of Fun-gänget

Anonym sa...

Hej
Åsa sa att du hade varit i Hässleholm och sett oss. Synd att du inte kom fram. Hade varit jätte roligt. CleBas hundarna är det något speciellt över, ser Nike i dem. Hon är den finaste och bästaste hund man kan ha (säger en partisk matte).
Kra Rebecca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...